X

TIPS PENCARIAN LIRIK FAVORIT ANDA

ANDA MENGETAHUI JUDUL DAN NAMA PENYANYI

  • Ketikkan nama penyanyi dan judul lagu, berikan tanda kutip di judul lagu, misal: Yovie "Menjaga Hati";
  • bila tidak berhasil, coba untuk mengilangkan tanda kutip, misal: Yovie Menjaga Hati; atau
  • dapat juga dengan mengeklik menu A B C D.., lalu cari berdasarkan nama artis. Yovie dimulai dengan Y, klik Y. Lihat daftar lagu, dan dapatkan yang Anda cari.

ANDA TAK MENGETAHUI JUDUL LAGU, TAPI MENGETAHUI NAMA PENYANYI

  • Ketik nama penyanyi, misal: YOVIE, akan muncul banyak halaman, telusuri dan pilih dari halaman-halaman tersebut; atau
  • klik menu A B C D E ... berdasarkan nama artis Y, cari Yovie, dan cari lirik yang Anda cari.

ANDA TAK MENGETAHUI JUDUL LAGU, TAPI MENGETAHUI SYAIR

  • Ketikkan penggalan syair yang Anda ketahui, misal:
    Tanpamu tiada berarti
    Tak mampu lagi berdiri
    Cahaya kasihmu menuntunku
    Kembali dalam dekapan tanganmu
  • Masukkan kata-kata penting. Misal: tiada berarti berdiri cahaya dekapan.
  • Hindari kata-kata yang berkemungkinan memiliki ada dua versi atau lebih. Misal: tanpamu dapat ditulis tanpa mu.

TETAP TIDAK DAPAT MENEMUKAN LIRIK YANG ANDA CARI

  • Pilih menu A B C D E ... berdasarkan nama artis atau judul lagu.
  • Bila masih tidak dapat menemukan lirik yang Anda cari, mungkin kami bisa membantu Anda. Silakan menghubungi kami.
  • From Time

    What's up? Been a minute since we kicked it, you've been caught up
    With them bitches, I don't get it, you're a star love
    You shouldn't have to deal with that
    I'd never make you feel like that, cause...

    I love me, I love me enough for the both of us
    That's why you trust me, I know you been through more than most of us
    So what are you? What are you, what are you so afraid of?
    Darling you, you give but you cannot take love

    I needed to hear that shit, I hate when you're submissive
    Passive aggressive when we're texting, I feel the distance
    I look around the peers that surround me, these niggas tripping
    I like when money makes a difference but don't make you different
    Started realizing a couple places I could take it
    I want to get back to when I was that kid in the basement
    I want to take it deeper than money, pussy, vacation
    And influence a generation that's lacking in patience
    I've been dealing with my dad, speaking of lack of patience
    Just me and my old man getting back to basics
    We've been talking 'bout the future and time that we wasted
    When he put that bottle down, girl that nigga's amazing
    Well, fuck it, we had a couple Coronas
    We might have rolled a white paper, just something to hold us
    We even talked about you and our couple of moments
    He said we should hash it out like a couple of grown ups
    You a flower child, beautiful child, I'm in your zone
    Looking like you came from the 70's on your own
    My mother is 66 and her favorite line to hit me with is
    Who the fuck wants to be 70 and alone?
    You don't even know what you want from love anymore
    I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
    But girl, what qualities was I looking for before?
    Who you settling for? Who better for you than the boy, huh?

    I love me, I love me enough for the both of us
    That's why you trust me, I know you been through more than most of us
    So what are you? What are you, what are you so afraid of?
    Darling you, you give but you cannot take love

    Thinking 'bout Texas, back when Porscha used to work at Treasures
    Or further back than that, before I had the Houston leverage
    When I got Summer a Michael Kors with my momma's debit
    A weak attempt at flexing, I'll never forget it
    Cause that night I played her three songs
    Then we got to talking 'bout something we disagreed on
    Then she start telling me how I'll never be as big as Trey Songz
    Boy was she wrong, that was just negative energy for me to feed off
    Now it's therapeutic blowing money in the Galleria
    Or Beverly Center Macy's where I discovered Bria
    Landmarks of the muses that inspired the music
    When I could tell it was sincere without tryna prove it
    The one that I needed was Courtney from Hooters on Peachtree
    I've always been feeling like she was the piece to complete me
    Now she engaged to be married, what's the rush on commitment?
    Know we were going through some shit, name a couple that isn't
    Remember our talk in the parking lot at the Ritz
    Girl I felt like we had it all planned out, I guess I fucked up the vision
    Learning the true consequences of my selfish decisions
    When you find out how I'm living, I just hope I'm forgiven
    It seem like you don't want this love anymore
    I'm acting out in the open, it's hard for you to ignore
    But girl, what qualities was I looking for before?
    Who you settling for? Who better for you than the boy, huh?

    I love me, I love me enough for the both of us
    That's why you trust me, I know you been through more than most of us
    So what are you? What are you, what are you so afraid of?
    Darling you, you give but you cannot take love

    "Been Baka aka Not Nice from time, G
    Been a East Side ting
    Scarborough ting from time, G
    Been have up di ting dem from time, G
    So I don't know what's wrong with these
    Little wasteman out here eh?
    Y'all need to know yourself."
  • 0 to 100 / The Catch Up

    Fuck bein' on some chill shit
    We go 0 to 100, nigga, real quick
    They be on that rap-to-pay-the-bill shit
    And I don't feel that shit, not even a little bit
    Oh Lord, know yourself, know your worth, nigga
    My actions been louder than my words, nigga
    How you so high, but still so down to Earth, nigga?
    If niggas wanna do it, we can do it on they turf, nigga
    Oh Lord, I'm the rookie and the vet
    Shoutout to the bitches out here holdin' down the set
    All up in my phone, lookin' at pictures from the other night
    She gon' be upset if she keep scrollin' to the left, dawg
    She gon' see some shit that she don't wanna see
    She ain't ready for it
    If I ain't the greatest then I'm headed for it
    That mean I'm way up (way up)
    Yeah, the 6 ain't friendly but that's where I lay up
    This shit a mothafuckin' lay up
    I been Steph Curry with the shot
    Been cookin' with the sauce, Chef Curry with the pot, boy
    360 with the wrist, boy
    Who the fuck them niggas is, boy?
    OVO, man, we really with the shits, boy
    Yeah, really with the shits
    I should prolly sign to Hit-Boy 'cause I got all the hits, boy
    Fuck all that "Drake, you gotta chill" shit
    I be on my Lil Mouse drill shit
    Fuck all that rap-to-pay-your-bill shit
    I'm on some Raptors-pay-my-bills shit
    All up on TV, I thought it'd make me richer
    Wasn't payin' me enough, I needed somethin' quicker
    So now I'm all in Niko's basement puttin' work in on the phones
    Either that or drive to Money Mart to make the pickups
    Man, it's 2008, I'm tryna paint the picture
    Comeback Season in the works and now I'm thinkin' bigger
    I got 40 in the studio, every night, late night
    Gotta watch that shit, don't want to make him sicker
    That's my nigga
    Oh Lord, got a whole lot to show for it
    I mean we can really get it, we can go for it
    I'm just here for the bucks and the billis, nigga
    Don't make me kill one of the GOATs for it
    I run this shit, they like, "Go Forrest
    Run Forrest, run Forrest, go Forrest"
    Yeah, I mean you already wrote for us
    Damn, nigga, what's one more quote for us?
    Oh Lord, who else soundin' like this?
    They ain't make me what I am, they just found me like this
    I was ready... fuck that, I've been ready
    Since my dad used to tell me
    He was comin' to the house to get me
    He ain't show up
    Valuable lesson, man, I had to grow up
    That's why I never ask for help
    I'll do it for you niggas and do it for myself

    I go 0 to 100, nigga, real quick
    Real quick, whole squad on that real shit
    0 to 100, nigga, real quick
    Real quick, real fuckin' quick, nigga
    0 to 100, nigga, real quick
    Real quick, whole squad on that real shit
    0 to 100, nigga, real quick
    Real quick, real fuckin' quick, nigga

    Whole squad on that real shit
    Whole squad on that real shit
    Whole squad on that real shit, yeah

    The other night
    Lavish Lee told me that I'm all these people listen to
    She said they love me unconditional
    Imagine how it feel to watch another nigga at the top
    You know that if you wasn't you, you would be dissin' you, dawg
    Damn, okay, from that perspective
    I see what you're talkin' 'bout, no way to soften that
    'Cause me, I was tryna find out where I lost 'em at
    But maybe I ain't lose 'em at all
    Maybe I keep movin' forward and they're just stagnant
    They ain't movin' at all
    But when they need a favor, who do they call?
    Maybe I'm searchin' for the problems
    Askin' what was said and who was involved
    Too focused on people's feedback and provin' 'em wrong
    They say the shoe can always fit, no matter whose foot it's on
    These days feel like I'm squeezin' in 'em
    Whoever wore 'em before just wasn't thinkin' big enough
    I'm 'bout to leave 'em with 'em
    'Cause if I run in the game in these, man, the seams are splittin'
    No pun intended but they're smellin' defeat in the air
    Headed where nobody took it, who meetin' me there?
    They tell him that he's talkin' crazy but he doesn't care
    Bein' humble don't work as well as bein' aware
    Listen up, boy, you're better off eavesdroppin'
    We already got spring 2015 poppin'
    PND droppin', Reps-up P droppin'
    Majid Jordan droppin', OB droppin', not to mention me droppin'
    Feel like we paid the refs off, man, we fixed the game
    Me and Noel been at it before Twitter names
    Yeah, been on the move like the lease is up
    And I can't even name one person that's keepin' up
    Damn, fuck how it was in the past tense
    Ask yourself, how do we match up now?
    'Cause I'm only 27 and I'm only gettin' better
    If I haven't passed you yet, watch me catch up now, for real

    Could it be the way that I'll catch up
    Could it be the way that I'll catch up
    Could it be the way that I'll catch up
    Could it be the way that I'll catch up
    Could it be the way that I'll catch up
    Could it be the way that I'll catch up
    Could it be the way that I'll catch up
    Could it be the way that I'll catch up
    Could it be the way that I'll catch up
  • I'm Upset

    Yeah
    I'm workin' on dyin'

    I'm upset
    Fifty thousand on my head, it's disrespect
    So offended that I had to double check
    I'ma always take the money over sex
    That's why they need me out the way
    What you expect?

    Got a lot of blood and it's cold
    They keep tryna get me for my soul
    Thankful for the women that I know
    Can't go fifty-fifty with no hoe
    Every month, I'm supposed to pay her bills
    And get her what she want
    I still got like seven years of doin' what I want
    My dad still got child support from 1991
    Outta town, people love to pop a lot of shit then come around
    Word to Flacko Jodye, he done seen us put it down
    Niggas askin' if I'm cool

    I'm upset
    Hunnid thousand on my head, it's disrespect
    So offended that I had to double check

    You tryna check?
    This is real life, niggas think we playin' chess
    So what's next?
    Jump up out the bed like I'm possessed
    I go out on tour and I say I'm drinkin' less
    End up gettin' loose and gettin' pictures from my ex
    SMS, triple X
    That's the only time I ever shoot below the neck (skrr)
    Why you keep on shootin' if you know that nigga dead? (Skrr)
    That's the only kind of shit that gets you some respect

    Got a lot of blood and it's cold
    They keep tryna get me for my soul
    Thankful for the women that I know
    Can't go fifty-fifty with no hoe (ayy, ayy)
    Every month, she don't even love me, she just puttin' on a front
    She gon' try and settle outta court and make a run
    Then gon' ask me how I'm doin'?

    I'm upset
    Half a million on my head I can accept, yeah
    'Least it makes me feel like someone tried their best, yeah
    Want to waste a half a million, be my guest
    Made me wanna buy a vest and a TEC (skrr)
    But I'm blessed, I just checked
    Hate me, never met me in the flesh
    Said she's got somethin's she gotta come here and collect
    That shit is in a box to the left, to the left

    Got a lot of blood and it's cold
    They keep trynna get me for my soul
    Thankful for the women that I know
    Can't go fifty-fifty with no hoe
  • Don't Matter To Me (feat. Michael Jackson)

    Ayy, wild things you're doin' at night
    Trips to wherever feels right
    Doin' it all just to feel things
    Drinking's enough of a vice
    Drugs just aren't suiting you right
    You were just fine as a real thing, thing

    You, you, you know
    That's not the way to get over me
    I don't know what you're sayin'
    You, you, you know
    That's not the way to get over me

    All of a sudden you say you don't want me no more
    All of a sudden you say that I closed the door

    It don't matter to me
    It don't matter to me what you say
    It don't matter to me
    It don't matter to me what you say

    I can't recover from our last conversation
    You called me weak
    And you tested my manhood as we yelled at each other
    You wanted me to gon' put my hands on you
    Just to show you I love you
    You know I can't jeopardize both our reputations
    Despite what you say
    Despite what you choose to do with yourself this summer
    You're actin' out, you know you love to see me down
    Stressin' over somethin' (stressin' over somethin')

    You, you, you know
    That's not the way to get over me
    I don't know what you're sayin'
    You, you, you know
    That's not the way to get over me

    All of a sudden you say you don't want me no more
    All of a sudden you say that I closed the door

    It don't matter to me
    It don't matter to me what you say
    It don't matter to me
    It don't matter to me what you say

    Girl, you love, you think you broke it
    I'm leavin' you today, you broke my heart
    Girl, you love, you think you broke it
    I'm leavin' you today, you broke my heart
  • Nice For What

    I wanna know who mothafuckin' representin' in here tonight
    Hold on, hold on

    I keep lettin' you back in
    How can I explain myself?

    Care for me, care for me
    You said you'd care for me
    There for me, there for me (Louisiana shit)
    Said you'd be there for me
    Cry for me, cry for me (Murda on the beat)
    You said you'd die for me
    Give to me, give to me
    Why won't you live for me?
    I keep letting you back in
    How can I explain myself?
    Care for me, care for me
    I know you care for me
    There for me, there for me
    (A song for y'all to cut up to, you know?)
    Said you'd be there for me
    Cry for me, cry for me (Yeah)
    You said you'd die for me
    Give to me, give to me
    Why won't you live for me?

    Everybody get your mothafuckin' roll on
    I know shorty and she doesn't want no slow song
    Had a man last year, life goes on
    Haven't let that thing loose, girl, in so long
    You been inside, know you like to lay low
    I've been peepin' what you bringin' to the table
    Workin' hard, girl, everything paid for
    First, last phone bill, car note, cable

    With your phone out, gotta hit them angles
    With your phone out, snappin' like you Fabo
    And you showin' off, but it's alright
    And you showin' off, but it's alright
    It's a short life, yeah

    Care for me, care for me
    You said you'd care for me
    There for me, there for me
    Said you'd be there for me
    Cry for me, cry for me
    You said you'd die for me
    Give to me, give to me
    Why won't you live for me?

    That's a real one, in your reflection
    Without a follow, without a mention
    You really pipin' up on these niggas
    You gotta be nice, for what to these niggas
    I understand, you gotta hunnid bands
    You got a baby Benz
    You got some bad friends
    High school pics, you was even bad then
    You ain't stressin' off no lover in the past tense
    You already had them
    Work at 8 a.m., finish 'round five
    Hoes talk down, you don't see 'em outside
    Yeah, they don't really be the same offline
    You know dark days, you know hard times
    Doin' overtime for the last month
    Saturday, call the girls, get 'em gassed up
    Gotta hit the club, gotta make that ass jump

    Gotta hit the club like you hit them mothafuckin' angles
    With your phone out, snappin' like you Fabo
    And you showin' off, but it's alright
    And you showin' off, but it's alright
    It's a short life, yuh

    These hoes
    Your boy
    I may
    Watch the breakdown

    Care for me, care for me!
    You said you'd care for me!
    There for me, there for me!
    Said you'd be there for me!
    Cry for me, cry for me!
    You said you'd die for me!
    Give to me, give to me!
    Why won't you live for me?!

    Gotta make that jump
    Gotta make that
    Gotta, gotta make that
    Gotta make that jump
    Gotta make that
    Gotta, gotta make that
    Gotta, gotta, gotta g-g-gotta
    G-g-gotta, gotta
    Gotta, g-g-gotta, gotta
    Gotta make that jump, jump
    Let's go
    Bend it over, lift it up
    Bend it over, lift it up
    Make that jump, jump
    Bend it over, lift it up
    Bend it over, lift it up
    Make that jump, jump
    Bend it over, over, over, over, over
    Lift it up
    Make that jump, jump
    Bend it over, lift it up
    Make that jump, jump
    Bend it over, lift it up
    Make that jump, jump

    That's a real one, in your reflection
    Without a follow, without a mention
    You rarely pipin' up on these niggas
    You gotta be nice for what to these niggas
    I understand

    Care for me, care for me
    You said you'd care for me
    There for me, there for me
    Said you'd be there for me
    Cry for me, cry for me
    You said you'd die for me
    Give to me, give to me
    Why won't you live for me?

    Gotta hit the club like you hit them, hit them, hit them angles
    It's a short life, yeah

    Cry for me, cry for me
    You said you'd die for me
    Give to me, give to me
    Why won't you live for me?
 
Peta Situs