X

TIPS PENCARIAN LIRIK FAVORIT ANDA

ANDA MENGETAHUI JUDUL DAN NAMA PENYANYI

  • Ketikkan nama penyanyi dan judul lagu, berikan tanda kutip di judul lagu, misal: Yovie "Menjaga Hati";
  • bila tidak berhasil, coba untuk mengilangkan tanda kutip, misal: Yovie Menjaga Hati; atau
  • dapat juga dengan mengeklik menu A B C D.., lalu cari berdasarkan nama artis. Yovie dimulai dengan Y, klik Y. Lihat daftar lagu, dan dapatkan yang Anda cari.

ANDA TAK MENGETAHUI JUDUL LAGU, TAPI MENGETAHUI NAMA PENYANYI

  • Ketik nama penyanyi, misal: YOVIE, akan muncul banyak halaman, telusuri dan pilih dari halaman-halaman tersebut; atau
  • klik menu A B C D E ... berdasarkan nama artis Y, cari Yovie, dan cari lirik yang Anda cari.

ANDA TAK MENGETAHUI JUDUL LAGU, TAPI MENGETAHUI SYAIR

  • Ketikkan penggalan syair yang Anda ketahui, misal:
    Tanpamu tiada berarti
    Tak mampu lagi berdiri
    Cahaya kasihmu menuntunku
    Kembali dalam dekapan tanganmu
  • Masukkan kata-kata penting. Misal: tiada berarti berdiri cahaya dekapan.
  • Hindari kata-kata yang berkemungkinan memiliki ada dua versi atau lebih. Misal: tanpamu dapat ditulis tanpa mu.

TETAP TIDAK DAPAT MENEMUKAN LIRIK YANG ANDA CARI

  • Pilih menu A B C D E ... berdasarkan nama artis atau judul lagu.
  • Bila masih tidak dapat menemukan lirik yang Anda cari, mungkin kami bisa membantu Anda. Silakan menghubungi kami.
  • Nice For What

    I wanna know who mothafuckin' representin' in here tonight
    Hold on, hold on

    I keep lettin' you back in
    How can I explain myself?

    Care for me, care for me
    You said you'd care for me
    There for me, there for me (Louisiana shit)
    Said you'd be there for me
    Cry for me, cry for me (Murda on the beat)
    You said you'd die for me
    Give to me, give to me
    Why won't you live for me?
    I keep letting you back in
    How can I explain myself?
    Care for me, care for me
    I know you care for me
    There for me, there for me
    (A song for y'all to cut up to, you know?)
    Said you'd be there for me
    Cry for me, cry for me (Yeah)
    You said you'd die for me
    Give to me, give to me
    Why won't you live for me?

    Everybody get your mothafuckin' roll on
    I know shorty and she doesn't want no slow song
    Had a man last year, life goes on
    Haven't let that thing loose, girl, in so long
    You been inside, know you like to lay low
    I've been peepin' what you bringin' to the table
    Workin' hard, girl, everything paid for
    First, last phone bill, car note, cable

    With your phone out, gotta hit them angles
    With your phone out, snappin' like you Fabo
    And you showin' off, but it's alright
    And you showin' off, but it's alright
    It's a short life, yeah

    Care for me, care for me
    You said you'd care for me
    There for me, there for me
    Said you'd be there for me
    Cry for me, cry for me
    You said you'd die for me
    Give to me, give to me
    Why won't you live for me?

    That's a real one, in your reflection
    Without a follow, without a mention
    You really pipin' up on these niggas
    You gotta be nice, for what to these niggas
    I understand, you gotta hunnid bands
    You got a baby Benz
    You got some bad friends
    High school pics, you was even bad then
    You ain't stressin' off no lover in the past tense
    You already had them
    Work at 8 a.m., finish 'round five
    Hoes talk down, you don't see 'em outside
    Yeah, they don't really be the same offline
    You know dark days, you know hard times
    Doin' overtime for the last month
    Saturday, call the girls, get 'em gassed up
    Gotta hit the club, gotta make that ass jump

    Gotta hit the club like you hit them mothafuckin' angles
    With your phone out, snappin' like you Fabo
    And you showin' off, but it's alright
    And you showin' off, but it's alright
    It's a short life, yuh

    These hoes
    Your boy
    I may
    Watch the breakdown

    Care for me, care for me!
    You said you'd care for me!
    There for me, there for me!
    Said you'd be there for me!
    Cry for me, cry for me!
    You said you'd die for me!
    Give to me, give to me!
    Why won't you live for me?!

    Gotta make that jump
    Gotta make that
    Gotta, gotta make that
    Gotta make that jump
    Gotta make that
    Gotta, gotta make that
    Gotta, gotta, gotta g-g-gotta
    G-g-gotta, gotta
    Gotta, g-g-gotta, gotta
    Gotta make that jump, jump
    Let's go
    Bend it over, lift it up
    Bend it over, lift it up
    Make that jump, jump
    Bend it over, lift it up
    Bend it over, lift it up
    Make that jump, jump
    Bend it over, over, over, over, over
    Lift it up
    Make that jump, jump
    Bend it over, lift it up
    Make that jump, jump
    Bend it over, lift it up
    Make that jump, jump

    That's a real one, in your reflection
    Without a follow, without a mention
    You rarely pipin' up on these niggas
    You gotta be nice for what to these niggas
    I understand

    Care for me, care for me
    You said you'd care for me
    There for me, there for me
    Said you'd be there for me
    Cry for me, cry for me
    You said you'd die for me
    Give to me, give to me
    Why won't you live for me?

    Gotta hit the club like you hit them, hit them, hit them angles
    It's a short life, yeah

    Cry for me, cry for me
    You said you'd die for me
    Give to me, give to me
    Why won't you live for me?
  • Signs

    Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
    Yeah

    Champagne with breakfast while I'm yawning
    You can't drink all day if you don't start in the morning
    Lord forgive me, I can't take things slowly (No)
    I'm goin' on them once I get going (No-no)

    She tryna take it all off for me
    Tryna stay real close to me
    I gotta catch myself
    I can't play myself
    I need to take it easy
    Easy, easy, easy
    Easy, easy, easy, easy

    Railiza
    You need a
    Money and visa
    And you get what you want
    Always from me
    I can't say "No" when you say "Please"
    I can't say "No"
    How you shine
    You need a
    Baby with me, uh
    And I'm takin' my time
    Just wait, don't leave
    I can't say "No" when you say "Please"
    I can't say "No"
    You wanna drink like Bajan and dance like Trini
    Yeah, you want a supermodel pose like mi real friend Winnie
    Yeah, vacation's done but I'm not finished, no

    Champagne with breakfast while I'm yawning
    Can't drink all day if you don't start in the morning
    Lord forgive me, I can't take things slowly (No)
    I'm goin' on them once I get going (No-no)

    She tryna take it all off for me
    Tryna stay real close to me
    I gotta catch myself
    I can't play myself
    I need to take it easy
    Easy, easy, easy
    Easy, easy, easy, easy

    I stay to myself
    I'll explain myself
    I can't play myself
    Oh, first night
    Holy night
    Five in the morning, yeah
    And it feels like you're mine
    Signs of the times
    Oh, what a time
    Playin' it right, playin' it perfect
    Laughin' it off but I know you're hurtin'
    Signs of the times
    I say all the time
    Taking my time just gets harder to find it
    But you're playin' it right, you're playin' me perfect

    She tryna take it all off for me
    Tryna stay real close to me
    I gotta catch myself
    I can't play myself
    I need to take it easy
    Easy, easy, easy
    Easy, easy, easy, easy
  • Nothings Into Somethings

    You ever hear some slow tracks, you know what I'm sayin'?
    With, like, some pimpin' to it, or somethin'
    That you can relax, pop a top to, or somethin'?

    Big cup of Ac', I'm drowsy
    I'm still posted up where you first found me
    Did I just read that you just got engaged on me?
    I heard from your friend, you couldn't even tell me
    Or better yet wait on me

    Nah, should have known nah-nah-nah
    Should have known nah-nah-nah
    Can't just leave it off that way
    Should have known nah-nah-nah
    Should have known nah
    Can't just leave it off that way, nah

    Least, do I get an invitation or something?
    A statement or something?
    Ask about that, you would say it was nothing
    But here's another nothing that you made into something
    Can't just leave it off that way
  • Teenage Fever

    Your heart is hard to carry after dark
    You're to blame for what we could have been
    'Cause look at what we are
    Your friends are scared to tell you you're in too far
    Funny that it's always been all about you from the start
    I met someone new last night and we kicked it
    And I'm going back there tonight
    And you know what's on my mind, this time
    Going back there tonight
    And you know what's on my mind

    If you had my love
    And I gave you all my trust
    Would you comfort me?
    And if somehow you knew
    That your love would be untrue
    Would you lie to me?
    If you had my love
    And I gave you all my trust
    Would you comfort me?
    And if somehow you knew
    That your love would be untrue
    Would you lie to me?

    Out of body
    That's just how I feel when I'm around you, shawty
    Last night we didn't say it
    But girl, we both thought it
    Why second guess? I should have stayed
    You say the word, I'm on the way
    This shit feels like teenage fever
    I'm not scared of it, she ain't either
    Why second guess? I should have stayed
    'Cause you know what's on my mind tonight

    If you had my love
    And I gave you all my trust
    Would you comfort me?
    And if somehow you knew
    That your love would be untrue
    Would you lie to me?
    If you had my love
    And I gave you all my trust
    Would you comfort me?
    And if somehow you knew
    That your love would be untrue
    Would you lie to me?

    Yeah, slightly took a left turn there
    But very much 6AM
    Slightly been awake for 24 hours, so please forgive me
    More ideas and stuff comin'
    Yeah, yeah, fam
    I'm wafflin', but man is tired, fam, Jesus Christ
 
Peta Situs