HOME » LIRIK LAGU » D » D12 » LIRIK LAGU D12

Lirik Lagu Nasty Mind - D12

X

TIPS PENCARIAN LIRIK FAVORIT ANDA

ANDA MENGETAHUI JUDUL DAN NAMA PENYANYI

  • Ketikkan nama penyanyi dan judul lagu, berikan tanda kutip di judul lagu, misal: Yovie "Menjaga Hati";
  • bila tidak berhasil, coba untuk mengilangkan tanda kutip, misal: Yovie Menjaga Hati; atau
  • dapat juga dengan mengeklik menu A B C D.., lalu cari berdasarkan nama artis. Yovie dimulai dengan Y, klik Y. Lihat daftar lagu, dan dapatkan yang Anda cari.

ANDA TAK MENGETAHUI JUDUL LAGU, TAPI MENGETAHUI NAMA PENYANYI

  • Ketik nama penyanyi, misal: YOVIE, akan muncul banyak halaman, telusuri dan pilih dari halaman-halaman tersebut; atau
  • klik menu A B C D E ... berdasarkan nama artis Y, cari Yovie, dan cari lirik yang Anda cari.

ANDA TAK MENGETAHUI JUDUL LAGU, TAPI MENGETAHUI SYAIR

  • Ketikkan penggalan syair yang Anda ketahui, misal:
    Tanpamu tiada berarti
    Tak mampu lagi berdiri
    Cahaya kasihmu menuntunku
    Kembali dalam dekapan tanganmu
  • Masukkan kata-kata penting. Misal: tiada berarti berdiri cahaya dekapan.
  • Hindari kata-kata yang berkemungkinan memiliki ada dua versi atau lebih. Misal: tanpamu dapat ditulis tanpa mu.

TETAP TIDAK DAPAT MENEMUKAN LIRIK YANG ANDA CARI

  • Pilih menu A B C D E ... berdasarkan nama artis atau judul lagu.
  • Bila masih tidak dapat menemukan lirik yang Anda cari, mungkin kami bisa membantu Anda. Silakan menghubungi kami.
{*girl giggling*} Stop!You want me to do what? What are those?You want me to stick those in your what?
{*Bizarre laughing*}
[Chorus: Bizarre + Truth Hurts]What is on yo' nasty mind (nasty mind, nasty mind)Don't you wanna get fucked from behind (from behind, from behind)Then treat me like a dirty slave (dirty slave, dirty slave)And beat me like I won't behave - I just wanna get freaky baby!
[Swifty McVay]Huh, I'm too swift on my toes to get caught up wit you hoesYou don't know me, see I ain't gotta front or play the roleI'm an O.G., I know when you bein phonySee you probably bonin them officers just to pull up on meThat's why sixty percent of women is lonelyThey get in my mix only, then try to creep slowly because they nosyI ain't listen to what, my momma told meI fuck 'em and pass to my homies (right)Then he fuck 'em and pass 'em to the homies (take her)I'm a nasty-ass macaroni; you flashin fast moneyyou can pass a Roley FUCK a alimonyIf you want me, and ain't out screamin about your monthlyI'll be stickin yo' pretty ass until you turn ugly (damn!)You suddenly see stars when fuckin meAin't no menages, I want 'em in threes, release your garments (trick)It ain't even me to hold back, I fucked yo' moms quickHave her runnin around this bitch screamin, "That's my dick!"
[Kuniva]Yo I know I'm dogmatic, but yo' pussy walls done had it (that's right)It's evident that you've been fuckin like a jackrabbitBut I stay focused, so I acted like I didn't notice (mm-hmm)And fucked her with no baby lotion and bust in the soapdishHoe you can quote this - your breath is smellin likeyou done sucked a senior citizen's old dick in goat spit (god damn!)You gon' get choked quick, talkin all that hoe shitAll aggressive askin for a slow kiss, no bitch! (the fuck outta here)You like freakin, see you every night creepinSuckin off the nice deacons, slut you made his wife leave him (cunt)So keep slurpin I'll be down to the fullestBut forget it bitch, yo' nipples look like AK bullets
[Chorus]
[Kon Artis]Yo - I'm tearin down whatever you built, your marriage is throughcause I answered your wife's door naked wrapped in a quiltHoes say, "Kon Artis got a dick so big!"Man I can persuade any bitch to have eight of my kids, shitBeeitch, I should be locked up for havin honies legs cocked upin the back of my pops truckI'm not fucked up, I just got a fetish for shootinCum in coochie to the pussy is pootin it back outI sixty-nined this one bitch and she bled in my mouth (shit)Kicked her out, cleaned the couch out, and beat up my crouch(?)I don't gotta creep in hotels, I cheat at my houseSee I'm a dog, I don't need to keep a secret hideout (nahh)
[Bizarre]All night I've been snortin {*sniffs*}Your age and where you from - it's just not important (nahh)You look like one of my mistressesOn welfare, ten kids like the rest of my bitchesDreams of fuckin a handicapped bitchSuck my dick while your teeth start to grit (whore)And a slave, that's how I want you to treat meI ain't into S&M, but I love when you beat me (ahhh!)I told you I was a horny-ass freakWhile I'm beatin my meat, your daughter actin like she asleep(Yeah right) My love is like thunder and lightningAfter it's over, I'm lookin like I got my ass kicked by Tyson
[Chorus]
[Bizarre]I just wanna get freaky baby (*repeat 4X*)Freaky baby, he heI wanna get freaky with youD-12.. in your areaAnd remember, if you lookin for BizarreDial 1-900-BEAT-ME