HOME » LIRIK LAGU » TERBARU » AGNES MONICA
LIRIK LAGU AGNES MONICA TERBARU



Coke Bottle Feat Timbaland and T.I.


[Intro]
Can we go, Wizz? No, dont playÖ dumb drums.

[Verse 1 : Agnez Mo]
I got dollars, could you imagine?
They giviní love to an independent woman
Iím VIP, so they canít see me
Iíll be like dang! now they tryna hate onÖme

But I just doing up. me donít care about Ďem.
Itís like Iím on the cloud, me donít care about Ďem (Damn)
I got it from my mama, I thank her everyday
Everyday they keep their eyesÖon me.

I,I,I I. I gotta make he know that
He know that he prolly has no chance.
But he keep lookiní lookiní lookiní further deep
That he can get a little try (ge-ge-get a little try)

I see youíre lookiní at my curves, coke bottle
I see youíre lookiní at my curves, coke bottle
I got that boss, I am bossing, pop me like a rubbaband
I got that boss, I am bossing, pop me like a rubbaband 2x

[Timbaland]
Can you pop it like a rubbaband on the trip for me ?
You dropped it to the floor, babe bring it back to me.
But man in Ďem world, gotta pop what Ďem would be .
The girls make me go crazy.
Thatís why its B an insane.

Oh coke bottle shake, yeah screaminí on my name.
But, wait wait, she says she got on me.
The way she move it, move it, move it got me in the trance.
I gotta, I gotta tell her that Iím a fan. Yes sir!

[Verse 2: Agnez Mo]
Fast car, he never catch me
He lookiní hot
He need a neck prey
Is it cause seperate in our official i am on me?
Get away!
(Dont touch me, donít touch me)

I,I,I I, I gotta make, he know that
He know that he prolly has no chance.
But he keep lookiní lookiní lookiní further deep
That he can get a little try (ge-ge-get a little try)

I see youíre lookiní at my curves, coke bottle
I see youíre lookiní at my curves, coke bottle
I got that boss, Iím bossing, pop me like a rubbaband
I got that boss, Iím bossing, pop me like a rubbaband 2x

[T.I]
Yeah, okay, you strip Agnez shift me
I love it broadband pop on pic G
The hard rock on give me
Brand fifth G was Jay sh*t free
I canít drop my time, waste time for
Trunk your plankly bad tho
Even a chick got decide too
But no no matter how I f*** it
I canít, I-N-G, but I asked somebody
Hold on shawty, holdiní your back
Got a 4 fools, let it go, get it back
But They asked Timbo, he knows Iím back
He was looking at A-M-O bring the cup
Grab by me, but I ainít go
He wouldnít go as what different us
She said you sharp, so goiní up bringiní it up to world.

[Agnez Mo]
I see youíre lookiní at my curves, coke bottle
I see youíre lookiní at my curves, coke bottle
I got that boss, Iím bossing, pop me like a rubbaband
I got that boss, Iím bossing, pop me like a rubbaband 2x

Iímma get it real good, make it go, back and forth
Iímma get it real good, make it go, side to side 2x

Falling


I've been on this road
So many days
A million faces
But i'm feeling alone
From city lights
To present storm
From to the last
But then ain't home..

When i'm alone, i think of you..
And i keep falling falling in the edge..

Even thought it's raining..
I can keep on smiling..
Coz I know I'm falling into you..

We don't know where we going
We just keep in moving
All I know I am falling into you..
Lets just get falling falling falling hiye iye iyee..

Then i meet you there
No plan at all
It took me a minute
To just give you my all
That you are there
And i am here
There a felling
Has there been this clear
When i'm alone, i think of you..

Even thought it's raining..
I can keep on smiling..
Coz I know I'm falling into you..

We don't know where we going
And we just keep in moving
All I know I am falling into you..

Lets just get falling falling falling hiye iye iyee..
So lets just get falling falling falling hiye iye iyee..
Lets just get falling hiye iye iyee..
Lets just get falling hiye iye iyee..

And i keep shining
You can keep me burning hiye iye iyee..
When we also can stand by
Drifting a drop us
I just knew where we stay for days

Even thought it's raining..
I can keep on smiling..
Coz I know I'm falling into you..

We don't know where we going
And we just keep in moving
All I know I am falling into you..

If i can keep you shining
You can keep me burning hiye iye iyee..
When we saw the sunrise
Drifting out of your eyes
I just knew where we stay for days

So lets just get falling falling falling hiye iye iyee..
So lets just get falling hiye iye iyee..
Lets just get falling hiye iye iyee..

Walk


Say what you want but i swear it dont matter
When i walk in the club there aint nobody badder
See the truth about me your girls a go getter
And when u watch me move it dont get no better

Fresh out the box, im selling a mill
Some people dream it, but i do this for real
I do this for sport, like im ballin on court
You dont want it I promise
You'll see my body contort

Nobody keep your head bobbin quite like me
On the dance floor rock your body like me
Show u how to do it better get like me
So whats it gonna be
Whats it gonna be

Let me see you walk it out
Wa-walk it out
Wa-walk it out lets go
Let me see you walk it out
Wa-walk it out
Wa-walk it out lets go
Let me see you walk it out
Wa-walk it out
Wa-walk it out lets go
Dont talk it out just walk it out
Lets go

Stop all the talk i aint with all the chatter
What u call competition i just greet it with laughter
Complicated like chess but your more like some checkards
Imma give you some help and let you dance to my records

Imma lay in the cut white you spinnin ya wheels
Dont tell me thats all you got i can do that in heels
20 year worth of trainin been dancing since i was born
All i need is a mic and a stage and watch my body perform

Nobody keep your head bobbin quite like me
On the dance floor rock your body like me
Show u how to do it better get like me
So whats it gonna be
Whats it gonna be

Let me see you walk it out
Wa-walk it out
Wa-walk it out lets go
Let me see you walk it out
Wa-walk it out
Wa-walk it out lets go
Let me see you walk it out
Wa-walk it out
Wa-walk it out lets go
Dont talk it out just walk it out
Lets go

Nobody keep your head bobbin quite like me
On the dance floor rock your body like me
Show u how to do it better get like me
So whats it gonna be
Whats it gonna be

Let me see you walk it out
Wa-walk it out
Wa-walk it out lets go
Let me see you walk it out
Wa-walk it out
Wa-walk it out lets go
Let me see you walk it out
Wa-walk it out
Wa-walk it out lets go
Dont talk it out just walk it out
Lets go

Flyin High


Turn it up
Turn it up
Turn it up
donít stop
we goní take it up a level, we goní turn it up a notch
If u donít like whatchu been doiní
now itís time to switch it up
l-l-l-listen up

You can call me complicated crazy, call me crazy if you want
but we all one in the same, so get your back up off the wall

And go and get it (8x)
Coz I donít need to hear it

when the rain comes down, I will be the sun through the cloud
Nobody can steal my crown, they can try if they want to

Iíll fly-y-y-y-y-y flyiní high
fly-y-y-y-y-y flyiní high

And go and get it (8x)

Coz I donít need to hear it
Wake it up
Wake it up
Wake it up right now
uíve been wasting too much time, time to get up off the couch
O-o-ok- you put my name up in your mouth
But but let let me see whatíchu about
You can call me complicated crazy, call me crazy if you want
but we all one in the same, so get your back up off the wall
even when the rain comes down, I will be the sun through the cloud
Nobody can steal my crown, they can try if they want to
Iíll fly-y-y-y-y-y flyin high
fly-y-y-y-y-y flyin high
and we fly high tonightÖ

And go and get it (8x)

Shut Em Up


Shut shut em up shut shut shut em up (2x)
Shake the club up shut shut shut shut em up
Shut shut em up shut shut shut em up (3x)
Shake the club up shut shut shut shut em up

They hate the way I put it down
All the ladies tryna jock my style
Got em screamin turn the speakers out loud

Shake the club up, shake the club, now shut em up
Shut shut em up shut shut shut em up (3x)
Shake the club up shut shut shut shut em up

If u got swag turn it up on high
Whip yo head if ya know ya fly

Imma tear the club up tonight
And imma shut em up, and imma shut em up
Got Ďem scared cuz Iím dangerous
They want my shine, but the get no love
And I donít care cuz they all jealous
And imma shut em up, and imma shut em up

They hate the way I put it down
All the ladies tryna jock my style
Got em screamin turn the speakers out loud

Shake the club up shut shut shut shut em up
Shut shut em up shut shut shut em up (3x)
Shake the club up shut shut shut shut em up

Haters get mad so they talk that noise
But Iím a diva so I keep my poise
Go ahead u can use ur voice
But imma shut em up, oh imma shut em up
Why u Talking that BLA BLA BLA
U can shut it up, u can shut it up

They hate the way I put it down
All the ladies tryna jock my style
Got em screamin turn the speakers out loud

Shake the club up shut shut shut shut em up
Shut shut em up shut shut shut em up (3x)
Shake the club up shut shut shut shut em up

They hate the way I put it down
All the ladies tryna jock my style
Got em screamin turn the speakers out loud

Shake the club up shut shut shut shut em up
Shut shut em up shut shut shut em up (3x)
Shake the club up shut shut shut shut em up

SHOW MORE








Lyrics Sitemap